3,5 yaşında oğlum. Aşırı inatçı dediğim dedik yapmazsak çığlık kıyamet ağlar. (Bazen yaparım bazen ağlamasına müsade ederim on dakika ağlar susup yanıma gelir)
Çok hareketli ama böyle düz duvara çıkmaz sadece oturmak bilmez, boş boş koşar dolanır)
Parkta salıncakta 15 20 dakika rahat sallanır parkta koşturmaz bi salıncak bi salıncağa biner sürekli oturur
Kreşe gidiyor ilk dönemin sonuna doğru olumsuz davranışları sönmüştü tatil dönüşü tekrar pik yaptı. Durulmuştu öğretmeni bile şaşırıyordu.
Son zamanlarda kreşte ayağa kalkmaları artmış yemek yerken nerdeyse her öğünde kalkıyormuş
Bazı etkinliklerde oturması gerekirken o kalkmak istiyormuş
Genelde boyamasını bitiriyormuş başka etkinliklerde de mesela masa başı etkinlikleri genelde tamamlıyormuş
Öfke krizlerimiz çok arttı. Kreşte bazen istediği olmayınca oyuncak fırlatma olayı oluyormuş
Hayır dedikleri için öğretmenine el kaldırdığı olmuş
Bunun dışında arkadaşımın oğlu ondan büyük ve sessiz çocuk, onunla gayet iyi oynuyor sorun yok
Evde etkinlik kitaplarına ilgi duymuyor iki sayfayı bazen zor yaptırıyorum
Ama mesela bazen oturup sayıların üstünden gitme gibi şeyleri sabırla yapıp bitiriyor
Küçükken hikaye kitaplarını okuyup dinlerdi bu aralar dinlemiyor ya da kendi isteidği kitabı bazen dinliyor
Öğretmeni düzelecek dedi. İlk dönem düzelmişti şimdi yine iş birliği ile düzelteceğiz dedi. Dehb olabilir mi dedim hayır hayır şu an öyle bi şey görmedim dedi. Nedir bu oğlumun yaptıkları ? Diğer çocuklar da böyle mi ? Merak ediyorum var mı böyle olan