semiyehizal05 birde takılıp durur sürekli seni rahatsız eder sen dediğimi yap inanılmaz iyi oluyor birde dediğim gibi benim yaralarım felan çabuk iyileşen biriyim
Bebeğinde hayırlı uğurlu olsun güzel sağlıklı bir şekilde büyütmeyi nasip etsin rabbim hiç sıkıntı yapma düşer birde arada kontrol et şişlik yada başka türden birşey olmasın tekrardan geçmiş olsun ilk annelik deneyimi herşeyin en güzeli