BenDiyeBiri_ semiyehizal05 iki doğum yaptım ilkinde dikisim vardı ilk bı hafta sonraki kontrolde düşmeye başlamıştı
semiyehizal05 Merveeofs hm anladım canım benim ailede ilk normal doğumu ben yaptığım için ailemde bilmiyo
semiyehizal05 Asynm aynen canım günde üç defa temizlik yapıyorum kuru tutmaya çalışıyorum ilk doğumum bilmiyorum hala düşmedi
Asynm semiyehizal05 canım o bölgesini saç kurutma makinası varya ıslaklık hissettiğin dakikada kurut bana ebem söyledi tanıdık olduğu için birde ped vs kullanmadım ben onlarında çok etkisi oldu
pinar066 semiyehizal05 20 ye yakın iç dikişim vardı daraltma yapıldı hepsi 2 hafta düştü rahatladım ordan biliyorum
semiyehizal05 Asynm anladım canım bende zaten ped takmaksan sıkıldım huylanıyorum öyle yapım bundan sonra