Normalde buralara asla yazmam ama ilk kez yazıyorum. Teyzemin eşi çok sevdiğim biriydi benim babam yoktu bebekliğim çocukluğum onlarla geçti bana baba gibi davrandı kendi çocuklarından asla ayırt etmedi. Geçtiğimiz ağustos ayının 21inde yayla evlerinde hiç bir sıkıntısı rahatsızlığı yokken öğleden sonra teyzemin gözü önünde kalp krizi geçirip vefat etti. Sabah çarşıya gitmiş, tanıdığı herkesten helallik istemiş, yayladaki komşu cocuklarına dondurma çikolata almış dağıtmış. Sonrasında facebook üzerinden şarkı paylaşımı yapmış; şarkı sözünü yazmış yani “ben artık gidiyorum”. Sonra eve gelmiş yemek yemiş biraz uzanmış daha sonra bahçeye çıkmış sandalyede otururken yere düşüp kalp krizi geçirmiş canım teyzem kalp masajı yapmış ama vefat etmiş…geçenlerde fark ettik çekildiği bir fotoğrafı vardı yıllar önce dükkanında, yanında da bir takvim var, takvim ayın 21ini gösteriyor..