gerginim Bende aynı şekilde, rüyamda ne görsem ertesi gün yaşıyorum ve gözlerim kocaman açıp şaşırıyorum noldu felan diyor karşımdaki ama o an anlatamiyorum.
Birde asla sevinmiyorum asla bir insanin ölümüne sevinmem. Ama benim dayimgil var. Anneanneme şiddet, parasını calma vs yaptıkları için biz annemle görüşmüyoruz onlarla. Düşman gibiler. Çok kötü insanlar ki neler neler var. Neyse bebeğimi doğurdum bir ay sonra bana mesaj geldi. Bir tanıdığımdi senin bebegin olmuş hayırlı olsun , senin şu şu dayın senin bebeğine hakaret ediyor." Eeee ameliyat masasında ölmemiş mi kalkmış mi p.c çocuğuyla, gebermemişler mi , cocugu anasız kalsaydi ya. "demiş. Ve bir kaç gün sonra karisi mide ameliyatı gecirdi ve öldü. Şimdi çocuğum annesiz kaldi diye paylaşıyor. Kimseye beddua etmemek lazım. Beddua ucu keskindir nereye saplanacagi belli olmaz….. .
Yazdiklarinjzla alakası var mı bilmiyorum ama anlatmak istedim