sek_kahve Papatya-eylul88 2 çocuk diye belirttim canım. İkiz çocuklarım olduğu için aşılar x2 şeklinde olacaktı o yüzden öyle yazdım. 1-2 yaş arasında bexsero 3 doz, 2 yaştan sonra 2 doz şeklinde yapılıyor çünkü
Mumsyyy sek_kahve randevumuz 27 sinde. 16 Sina kadar 4 yaş aşısını yaptiracagim. Alerji doktoru yaptır 4 yaş aşısını dedi. Canlı aşı değil mi iyi ozaman yaptırırım onuda ya. Çok teşekkür ederim 💐