Kızlar selam bebeğim 2.5 aylık doktor 3,5,13. Aylarda hem nimenrix hem bexsero yaptırmam gerektiğini söyledi. Fakat aşılar çok pahalı ve bexsero oldukça ağır bir aşı. Harici olarak rota aşısını da yaptıracağım. Memenjit ile ilgili aklımı karıştıran bir yaştan sonra daha az dozla da koruma sağlanabiliyor. Bu kadar erken başlamak gerekli mi? Hastalığın oranı nedir? Sizler yaptırdınız mı? Bütçemiz için gerçekten pahalı aşılar ama bir yandan da bebeğimize bir şey olur mu diye çok korkuyoruz