akarailesi Poncikkkk o kadar zor ki kolay yolunu hiç görmedim aksine o kadar zorlandım ki tek iyikim eşim işten iki hafta izin aldı kendimi toparlayana kadar yanımda oldu
balyavrum Poncikkkk Birinciden ders çıkarman lazım. İkincide de aynı şeyleri yaşama bnce. Memnun kalmadıysanız anneniz gelsin. Rahatsızlığı da nedir Allah şifa versin ama mecbur yanınızda olmalı. Kız kardeş varsa o da olur bir kaç gün. 🌸
Poncikkkk balyavrum malesef kız kardeş yok zamanında kemoterapi gördü onun etkisiyle kemik erimesi ağrılar falan var bir gün iyiyse üç gün rahatsız halsiz evet aslında oyzden ikincide annemi istiyorm
alexab Poncikkkk olmuyor ya. Gerçeği söyleyeyim 2 hafta mutlaka destek gerekiyor, 2 hafta sonra okeydir.
destinyisall Poncikkkk 1 haftadan sonra herşey daha kolay ben tüm işlerimi yapabilecek durumdaydım 1 hafta sonunda ama onun öncesinde yatmak kalmak bebeğimi beşiğinden almak veya bırakmak yürümek bile zordu benim için