Poncikkkk Sezeryan doğum sonrası evde tek başına bebeğine bakan varmı aranızda nasıl oluyor kolay şeyleri varmı yazar mısnız
bisusbe_ Poncikkkk berbat geçmişti benim ama hani öldürmeyen acı güçlendirir derler ya öyle oldu. Keşke tek başına olsaydım. Bir dünya misafir ağırladı kaynanam bana sormadan çağırirdi hemde eve geldiğim ilk günden makinem yoktu elde o kadar bulaşık Allahım düşündükçe canım acıyor dikişlerim daha alınmamıstı bir yandan bebek misafir çayı yemeği temizliği anlık ağrı dışında bir sorun yaşamadım ama çabuk toparladım
2020-2023 Poncikkkk benim ağrlarım oldu belimde ama yalnız bakıyordum bebeğime bir şekilde geçiyor ama zor oluyor tabiki kişiden kişiye değişiyor
zehra0508 Poncikkkk kolay oımuyo ameliyat yeri uzanb kalkinca oturunca aci veriyo bende sezeryan oldm kayinvalidem annem kaldi yanimda geceleri cocugu besiyine koyardm agliynca durub bakmak zor oluyodu amma1hafta sonra annemde kayinvalidemde ise gidiler sonra kendim baktim
ZeydsMom Poncikkkk been . İkinci de yolda onda da tek olacagim. hastanede hemen narkozun etkisi bacaklardan gecer gecmez kalkinca ve bol bol yurursen isler daha kolay olur. Ama ilk gunler agri oluyor mesela yatarken kalkarken dikis uclari basladigi ve sonlandigi noktalar baya geriliyormus gibi hiss ediyorsun biseye tutunman lazim. Bebegimin besigine tutunup kalkardim mesela esim gelinceye kadar. 5 gun 1 haftaya o his geciyor. Sag sola donup uyumak ta 11 ci gunumde rahatca oldu artik.
naile123 Kolay olmuyor açıkçası ama ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlanırsın kendini zorlamadan yürüyüş yap hastenedeyken gün içerisinde ben ağrıların tamamen geçmesi biraz zaman alıyor ama bir kaç günde kendi işini yapacak kadar azalıyor ağrın sağlıkla kucağına alırsın inşallah :)
Poncikkkk bisusbe_ gelen misafirlerde ayrı düşüncesiz halbuki Kendisinin sana yardım etmesi gerekiyor yaptığına bak
balyavrum Eşim ve ablam vardı. Bence biri olmalı yanında. Senin ve bebeğin için .💐Sen kendini rahat hissedene kadar da kimseyi evine kabul etme lütfen. Ne zaman iyi hissedersen, toparlanırsan o zaman kabul et.♥️ Kırılır darılır bilmem ne hiç düşünme bunları..
Poncikkkk balyavrum haklısın biri olmalı ben annemi istiyorm eşim annesini istiyor ilk çocuğumda sıkıntılar yaşadım kaynanamdayken o yüzden şimdi istemiyorum annemde rahatsız biraz eşimde ondan annesini istiyor bilmiyorum artık ne olacak
Poncikkkk ZeydsMom sağolasın canım teşekkür ederim benimde ikinci yolda kara kara düşünüyorm ne yapcam nasıl olacak diye
ZeydsMom Poncikkkk biz yine bunda da eve kimseyi almayacagiz . Onceden buzluk icin biseyler yapmayi dusunuyorum oglum da yemek yiyor ben de yyemeliyim hazir buzluga koyacagim aksam esim ben birlikte iste biseyler yapariz. Bi tek gunduzler yalniz olunca dikislerle 1 bucuk yas oglumu nasil idare ederim onda aklim kaliyir ilk 1 hafta o acisina gore. Bakalim belki esim isten izin alabilir 1 haftacik. Sonrasi kendimize guvenelim bizimmkimseye ihtiyacimiz yok. Valla ben artik alistim yalniz olmaya
balyavrum Poncikkkk Birinciden ders çıkarman lazım. İkincide de aynı şeyleri yaşama bnce. Memnun kalmadıysanız anneniz gelsin. Rahatsızlığı da nedir Allah şifa versin ama mecbur yanınızda olmalı. Kız kardeş varsa o da olur bir kaç gün. 🌸
zehra0508 Poncikkkk eh napalim mecburiyetden iste zorlansakda zorlanmasakda herkesn kendi isi vae onun icin cok haraketde olun ki sezeryen yeri iyleşsin
2020-2023 Poncikkkk valla bir şekilde geçiyor oğlum 21 aylık şu an kayınvalidem ve annem yanımdalar ama kayınvalidem uyuşuğun teki annemde rahatsızlandı o yüzden kendim baktım hep
Hry-ayhn26 Hastanede ayağa kalktinizda yürüyüş yapın sık sık yatakta sağa sola yatmayın kalkarken de yavaş ve kademeli kalkın besiginize çok egilmeyin bide duş sonrası kurulama yapin nemli kalmasın ben 2 gün eve geldimde ağrım çok yoktu hiç yatmadim da bebegim kuvezde kaldı kimlik hastane pazar işlerini hallettik eşimle
Poncikkkk 2020-2023 kaynanamsa kalmıştım ilk cocukta herşeye lafı vardı sabaha karşı bebek uyuyunca bende uyurdm 9 da uyanırdk neden bebeği bekliyorm diye laf ederdi Telefonda konuşacm kim bu ne istiyor falan derdi Ailemden gelen olurdu sinirlenirdi belli ediyordu Birşey oldumu hemen görümceme kayınlarıma anlatırdı oyzden kynanayla bakmak istemiyorum annemde birz rahatsız