MetinAlpinannesi31 bebeğe geçmez ama sizi sezeryana almazlar diye biliyorum çünkü hem anestezi etkisini vermez hemde öksürme durumu olur hapşırma vs dikisler sıkıntı olur patlama vs tabi doğum sonrası bebekte sıkıntı yaşayabilir bence ertelenir geçmezse doğal yönle tedavi uyguladiniz mi kendinize limonlu ballı çay kış çayları var onlardan falan