MetinAlpinannesi31 Hanımlar merhaba Allah nasip ederse 6 mart sezeryan olacağım ama grip oldum burun tıkanıklığı hapsuruk. İlaçta kullanamıyorum. Nasıl olacak bebeğe gecermi gecmezmi kafam allak bullak bu şekilde sezeryan olurmu. Nasıl hızlı iyilesebilirim.
Ogulluana MetinAlpinannesi31 bol bol dinlen uyu sıvı tüket. Geçmez bebeğine o zamana iyileşirsin zaten
tercumanhanim MetinAlpinannesi31 taze zencefili kaynatıp icin, bir de karbonatlı tuzlu su yapın ılık burnunuza cekip boğazınızı gargaralayın günde 3 kere bu bende cok etkili oldu.
yavrupotuncek MetinAlpinannesi31 bebeğe geçmesinden ziyade sezeryanken hapsurmak öksürmek o kadar acı bir durum ki doktoruna soylesende erteleyebikdigi kadar ertelese çok iyi olurrr
rachelgreen_ Ay ben de öyle olmuştum doğurunca bebeğe geçiririm diye çok korktum antibiyotik kullandım mecbur iyileşmiştim doğum olacak gün
rachelgreen_ Önce doktoruma söylemiştim tabi o da erteleme falan demedi hiç. Mecbur antibiyotik yazmıştı aile hekimi de
rachelgreen_ MetinAlpinannesi31 hayır hamileyken kullanılabilen antibiyotik grubu var ondan verebilirler başka doktora gidebilirsiniz
cokbilmismom MetinAlpinannesi31 ne alaka sadece parol vermiyorlar tabi ben hamileligim boyunca iki kutu antibiyotik kullandım. 33. Haftada çok kötü hasta oldum ve erken doğum yapmama sebep oldu öksürükten dolayi. Bu süreçte antibiyotik kullandım bir sürü serum takıldı etken doğumu engelleyici ilaçlar verildi. Yani mutlaka kadın doğumun yönlendirdiği bir dahiliye doktoruna gidin. Ben öyle yaptım reçete mi yazdı ilaçlarımı vs ama ben bir hafta sonra doğum yaptım hastalığımda tam geçmemişti öksürük doğumu tetikledi. Çok şükür bebek sağlıklı oldu. Bir an önce muayene olup ilaç kullanın sağlık ocağı değil ama polikliniğe gidin
MetinAlpinannesi31 rachelgreen_ evet hamileyken kullanılabilen bir antibiyotik verdi ama iyice kotulendim. Bir an önce iyileşmek istiyorum..bogazlarim kip kırmızı artık oksurmekten
gulnazaslan MetinAlpinannesi31 bende doğuma az kala grip olmuştum ve bebeğime geçmişti. Doğum anında oksijene aldılar .çok şükür bir şey olmadı. Bol bol kekik çayı için birde pekmez karabiber kaynatıp için iyi gelecektir.hayırlı doğumlar ❤️🔥
MetinAlpinannesi31 miniktarantula illet bir hastalik ya normalde.grip.oldugumda 3 4 güne iyilesirdim şimdi.kac günler oldu daha iyilesemedim