Poyraz-bebek21 Sahreyldrm aynen kırmızı olan çok güzel çıkarıyor bide makinaya atınca ön yıkamalı açarsanız makinayı tertemiz oluyo
Hayat16 Sahreyldrm makinaya atmadan beyaz sabunla yapip, Kirk derecede yikiyorum. Bazen sabun+ leke cikarici kullanip makinaya atiyorum
LittleAngell Sahreyldrm geçen bebeğim kakasını taşırmıştı hemen sıcsk suda çamaşırlarını beklettim bi kaç dakika sonra bolca beyaz sabun sürdüm biraz çitiledim ve makineye attım tıkadım bebek esyalarını hangi deterjanla yıkıyosam ayrıyetten bişey kullanmadım
Deletedmom388 Sahreyldrm baby&me çamaşır suyu tozu kullanıyorum tüm renkler için.Önce suda bekletiyorum tozu döküp sonrasında da makineye atıyorum tertemiz oluyor