gokcen_ baranbatu Benim bebeğim de 7,5 aylık.Botoks ve dudak dolgusu yaptıracaktım.Çocuk doktorum yaptırabilirsin sıkıntı yok dedi ama dudak dolgusu yapan doktorum emzirmeden sonra yapalım ertele biraz daha dedi😐(doğumdan önce yaptırıyordum ben)