bossbabysmom gazdan dolayı uyumuyordur ya da doymuyordur. Ya da daha küçükken emzirmek için sürekli uyandırmışsınızdır uyku düzenini kuramamıştır. Benim kızım 45 günlük. 15 günlükten beri beslemek için hiç uyandırmadım. Kendi düzenini kendisi kurdu. 1 aylık olana kadar gündüzleri 3-4 saat uyuyordu. Şimdi bir buçuk saatte bir 45dakika-1.5 saat arası uyuyor. Geceleride 19:00-19:30 gibi banyo yaptırıyorum. 20:00de uyuyor gece 1:00e kadar. Sonrasında da 4:30da kalkıyor 5 dk emip tekrar uyuyor. 7:30da da güne başlıyor. Bir de günde 3 defa 3er damla relactaz kullanıyoruz. Aman aman gaz sancısı yok ama rahatlatıyor yinede.