kubra11111212 benim kızım 7. Aydan önce de ara ara kabızlık yaşıyordu hatta mamadan kaynaklı olduğunu düşündük çok uğraştık düzeldi tekrar oldu ek gıda ile birlikte arttı şu an 19 aylık şükür 1,5-2 aydır normale döndü sizde doktorunuza sorun belki kullanabilir der çok küçük olduğu için bilemedim açıkçası probiyotik zararlı değil ama sormakta fayda var