5 aylık bebeğim kakasını bir yapsa ikincide yapamıyordu kıvranıyordu sürekli ben de sabun vs uyarı veriyordum anca öyle yapıyordu. Yoksa bir saat acı çekiyor garibim. Bu durum genelde akşamları oluyor bir gün gece de uykusunda kalktı baya ağladı. Neyse biz randevu aldik Dr a götürdük. Bir şurup verdi onu içince gündüzleri yine bir şekilde yaptı ama geceleri uyku uyumaz oldu. Resmen bu hafta geceleri doğru düzgün uyummadim. Şu an saat 3 uyutmaya çalışıyorum. Ikınıyor kendini sıkıyor kızarıyor ağlıyor en sonunda eşime eczaneden fitil almasını söyledim onun ile anca biraz biraz yapıyor. Ne olur bilgisi olan varsa söylesin geceleri sadece acıkınca kalkan çocuk doğru düzgün uyumuyor. ozel hastahaneye mi gotursek diyoruz