Deletedmom_289 yorgunargindarginmomy canım bankadan altın alınabiliyor ama ama devlet vergi mi bişey kesiyormuş biz bir ara aldık baya bir makas aralığı bide. Onun yerine fiziki altın alıp bankada kasaya koyabilirsinizsiniz ama banka ondan da para alıyor ama ne kadar alıyor bilmiyorum
yorgunargindarginmomy Deletedmom_289 yakında zaten bankaya uğricam bunu da bir sorim madem teşekkür ederim.
duyguloji3478 Araba piyasası düşecek diyorlar yani zarar etmezsiniz ama kar oranınız da fazla olmaz onun yerine altın alıp banka kasasında tutabilirsiniz ya da altın hesabı açabilirsin lazım olunca kolaylıkla aktarımda oluyor hesabınıza
GezginPaNDa yorgunargindarginmomy altın alırsanız banka kasasına koyarsınız. Altin kesin artacak . Arabacalirsaniz keyfini surersiniz zarar da etmezsiniz. Ama fiyatı artmaz
ecrinbebe yorgunargindarginmomy o paraya araba almak güzel sağlam araba alamazsın degişen boya olur onunla da kaar edemezsin en iyisi altın benim de kolumda şuan 500 binlik altın var hep takıyorum
yavruaslanlar yorgunargindarginmomy kesinlikle kasa kiralara ve altın al ya da mobilden altın hesabı aç mis Araba demek zarar eksi demek sıfır araba almak bana hiç mantıklı gelmiyor bir vursan etsen değeri düşer çok riske girmeye değmez
ebru3457 yorgunargindarginmomy biz 2 sene önce düğün altınlarımızı bozdurup araba aldık yani tabi arabada ihtiyaç yatırım olarak değilde ama yatırım olarak düşünürseniz altın vs alın çünkü 2 senede arabada kar etti ama altında kalsaydı daha çok karımız olacaktı bide sürekli masraf açtı arızası sigortası muayesi bilmem ne derken yatırım olarak düşünüyorsanız altın vs alın bence birde satmayı düşündüğünüzde hemen satabilir misiniz bilmiyorum biz bi kaç aydır satmayı düşünüyoruz ama bu aralar araba satışları durgun zor satılıyor
emosss__ Valla bacım maaşı yüksek ise temelden eve girmeyi de düşünebilirsin peşinat verip aylık yüksek ödeme yaparak alırsın evini bence bizde şimdi para biriktiriyoruz eşim memur toki verilmezse bizde temelden eve gireceğiz
yorgunargindarginmomy emosss__ temelden eve girmek derken bu parayla oluyor mu öyle? Bide gercekten memurlar giremiyor mu bu toki kura işine? Eşim 40.000 den az maaş alanlar girebiliyor dedi .Bazı sıkıntılardan dolayı daha yeni başladık para biriktirmeye biz biriktirdikce herseyin fiyatı artıyor yani bence memurun da ihtiyacı var bu şekilde ev almaya diğer türlüsü çok zor.
merkursavascisi_06 yorgunargindarginmomy arabadan zarar olmuyor evet en azından kullandığın rahat ettiğin yanına kâr kalıyor ama asla altın kadar kazandırmıyor net yani. Kesme külçe falan yaptırsanız başka şehire giderek kimseye duyurmamak için onu da hep yanınızda taşırsınız
yorgunargindarginmomy merkursavascisi_06 başka şehire değilde başka ilçeye gidip yaptırsam iyi olur .Benim yaşadığım yer eşimin ailesinin akrabalarını olduğu ilçe hepsi de akbaba gibi .Dediğiniz gibi o kadar altını saklamak parça parça zor olur külçe siz diyince bana da mantıklı geldi teşekkürler.
Kuzularinanasi yorgunargindarginmomy altin ztn alirsaniz banka kasasi kiralayip oraya koyun.en mantikli.yatirim.altin.araba ihtiycsa o da iyi 1 senede altin daha cok kâr yapar.
yorgunargindarginmomy Kuzularinanasi arabaya hevesim varya biraz cezbetmisti beni ama evet altin yapmalıyız dediğiniz gibi hevesimi biraz daha ötelicem.
merkursavascisi_06 yorgunargindarginmomy yüksek gelir için de toki vardı aslında ödemeler daha yüksek olacak şekilde. Ben 2019 yılında bekarken başvurdum ve çıktı ama sonra ev belli olunca kuzeydoğu cepheydi satın almaktan vazgeçtim hem yeri iyi değilmiş sonradan öğrendim ankara sincandaydı. Eşim bağlanmak istemedi toki ödemeler memur zammıyla orantılı artınca çok fazla olabiliyo bazen
emosss__ yorgunargindarginmomy yani memurlar alıyor diye biliyorum bizde deneyeceğiz temelden eve oluyor mütahitle konuşursanız bilgi verir
Kuzularinanasi yorgunargindarginmomy heves degil de ihtyc mi onu dusunun.mesela ben hem is icin hem cocuklarla biyere gdp gekmek vs acisindan arabasiz yapamam.ama sizin de boyle mecburi durum varsa araba otelemeyin alin.sonucta o da deger kaybetmez hem kullanip rahat edeceksiniz.oyle dusunmek lazim.ama her durumda altin daha cok kâr getirir o da bi gercek
yorgunargindarginmomy Kuzularinanasi tabiki ihtiyaç ama bize de en çok ne kar ederse o lazım o yüzden hala kararsız olmakla beraber altin yapicam galiba .
yorgunargindarginmomy merkursavascisi_06 fuzulevin şartlarına bakmistik geçen ödemeleri çok yüksekti her ay en az 60.000 bu miktarı verirsek geçinemeyiz diyip vazgeçtik. Toki de mi bu şekilde?
merkursavascisi_06 yorgunargindarginmomy aynen bilezik falan yptırıp üstünde taşısan bi dert görenler olacak illa. Külçe olayını yapanlar çok memnun
merkursavascisi_06 yorgunargindarginmomy şu an hiç hatırlamıyorum ama sanki maaşın yarısı toki ödemesine gidecek şekildeydi