Hanımlar şimdi bizim mayıs ayı gibi Allah izin verirse 600 -700 bin civarı (tahmini )birikmiş paramız olucak .Evimiz arabamız yok bu sene toki konutlarina başvuru yapmayı düşünüyoruz lakin eşimin maaşı yüksek olduğu için ona ve bana çıkmıyor .Annemi kuraya sokmayı düşündük anneme söyledim ama babam müsadere etmez bazı sebeplerden dolayı .Bu yüzden Bi sene daha kirada kalıp seneye basvurmayi yada paramız yeterse direkt ev almayı düşünüyoruz inşallah. Şimdi eğer bu şekil yaparsak biriken parayı ne yapmalıyım? Altin yapmayı düşündük ama ben yalnız yaşıyorum hırsızlıktan fena korkuyorum burası küçük yer herkes herseyden hemen haberdar oluyor bir şekil. Bana da araba lazım çünkü yalnızım bazen gezmek istorujm taksiye para vermek yada otobusle gitmek zor oluyor .Bu parayla araba alıp seneye satıp bu süre zarfında tekrar para biriktirip üstüne katmak sizce mantıklı mı? Zarar eder miyim ?Eşim araba satisinda zarar etmeyiz hatta üstünde satarız diyor .Sizce mantıklı olan ne ?