mervemsiiiii semakutl Molfix 4 kullanıyoruz bebeğim hem hesaplı hem sızdırma pişik vs hiç yapmadı doğduğundan beri
Tazeanne0134 semakutl Molfix 5 numara külot bez kızım 2022 mayıs doğumlu doğduğu andan itibaren hep molfix kullanıyor
semakutl mervemsiiiii slepynin kalıbı çok ufak 4 numara sıkılıyordu ama diğer markalar da 4 numarayı deneyebilirim