Bebeğim 2 3 aylıktan itibaren goon kullanıyorum gozunu seveyim adamlar ne bez yapmış. O kadar memnunum ki
Bezi bitti bebemin e bebekten online sipariş verdim elimde bez kalmadı o gelene kadar sleepy aldım 13 aydır kakası çişi tasmayan bebegim beline kadar batırdı. Allahtan en az olani almıştım her gün kullanıyorum hızlıca bitsin diye diğer goonlar da geldi heyecanla bir an once onladi kullanmak istiyorum. Özellikle külot bez aşırı aşırı aşırı iyi onuda 4 aydan itibarendi galiba kullanıyoruz
Gratisten online alıyorum genelde çok çok ucuza geliyor piyasanın epey altında. Gratis kart ile olunca çok ucuz oluyor.
Gratiste de tükenmiş gecen gün o yüzden e bebekten almıştım %28 indirim vardi kaptım hemen 4 paketi