e_if357 bende yapamadim ceviremedim boynuna zarar vericem diye korktum ozel fizik tedavi merkezine goturdum tortikolis bilgisi olan biyer arastirdim 10 gun hergun oraya goturdum 2 saatlik orada yaptilar bana gosterdiler hareketleri nasil yapmam gerektigini tabi 2 saat full yapmadilar arada emzirdin dinlendirdiler agladi susmasini bekledik falan orada iyice ogrendim sonra evde devam ettirdim yapmayi. Yani bende yapamamistim ilk zamanlar fizik tedavide bile tamamen yan donduremediler yapa yapa acilacak burasi dediler egzersiz ve masaj yaptikca her gecen gun daha iyi dondurmeye basladim