09-bermuda aleksandralarossa Tamamen gr dam diyebilirim kaç ayar oda önemli 10 gr altıysa çok normal yamulması🤷♀️
D_deniz Arife-57 ben o konuda biraz kötüyüm. Mesela 3lü lohusa takımım var. Sadece altını 1kez giymisim. Şuan satış fiyatı 1800 , 2bin falan. Ben 400 fiyat verdim ikinci el sonuçta. 200teklif ediyor
Arife-57 aleksandralarossa ben adaların kadınlarından alldım onlar çabuk yamulmuyo en azından iş kaparken takmayınca yamulmuyo diyeyim
Seftaliannesi etkafa ben kibrit çöpü takıyorum 5 adet 17 gr altın saatimle kombinliyorum. Ajdalarımı sattım ama pişman oldum çünkü kibrit çöpü çok can acıtıyor ve ağır
gmzshn lunalunuay otobüs veya dolmuşla bi yere giderken takmıyorum canım. Dikkat çekiyor bence suan kış diye gözükmüyor pek ama yazın dikkatli olmam gerekiyor