😊 bende yeni aldım benimki kalınlardan inceleri çabuk kırılıp yamulduğunu tavsiye etmediğinisöykedi güvendiğimiz bi kuyumcu adaların kalını varmış onlardan aldım bende evde kullamadığım çok fazla eşyam vardı onları satıp böyle ufak bi birikim yaptım darısı isteyen herkese nasip olur inşallah