bittercikolata__ etkafa Ben değil ama arkadaşım 3 zikzak 3 düz almış bı zikzak bı düz şekilde takıyor çok güzel duruyor
Ogulluana etkafa Ajda işi tam bi batak 😂 beş yeter diyordum ama çok kalın olmadıkları için az geliyor gözüme on tane olsa fena olmaz
Ogulluana etkafa günlük takmaya yeter ama dediğim gibi çok inceler. Normal bilezik daha gösterişli oluyor kalınlık olarak
lunalunuay etkafa 3 tane 15 lik var bende bana yetti daha Ajda almayacağım gözüm burmada şu an burma istiyorum :)
etkafa Sadeturkkahvesi aaa çok hoş güle güle kullan canım bunların eni kaç oluyor acaba kalınlığı istediğim gibi 🌸
mukadderzehrazeynep Sadeturkkahvesi teki kaç gram acaba bir de birikim için tam altın mı mantıklı,bunlar mı?
Tatlican Sadeturkkahvesi Bende bundan 1tane aldm adı kibrit çöpüymüş ama sonra desenlı olanlarda gözüm kaldı karışık yaparım diye düşünüyorum
Sadeturkkahvesi etkafa kız valla hiç bilmiyorm ben kuyumcuya gitmiştim orda bu modeli beğendm aldım snra eşim bitane örnek götürmüş aynısından almış alacağı zaman bu düz model ztn hep oluyo
Sadeturkkahvesi mukadderzehrazeynep valla ikiside aynı bununda işçiliği yok oyzdn değeri düşmüyo sanırım 12-13 gram falandı teki 22 ayar Hepsinin gramı aynı değil ne denk gelirse onu aldık😀
Tatlican etkafa Ben birtane kibrit çöpü aldm yanına 2 tane yeni çıkan bıraz geniş desenli olanlardan almayı düşündm