Ben daha bugün boyadım evde . Bebeğim 2,5 aylık . 1 ay önce de boyamıştım. Sadece hamileyken boyamadım hiç. Ama emzirirken boyadım. Artık her doktor farklı bi şey söylüyor. Doğru diye bi şey kalmadı doktorlar arasında da. kime inanacağımı şaşırdım kendi bildiğimi yapıyorum.
Palette boya ile boyadım normal klasik boya.