Pirasalipuding buaklinerdenaldinnerden kuaför arkadaşım var bende boyatmak istedim emzirme dönemi bittikten sonra gel demişti
Snp57asel buaklinerdenaldinnerden ben evde kendim boyamistim Bi kaç sefer hatta çok şükür bisey olmadı
Bhr-inci buaklinerdenaldinnerden canım ben doktora sordum boyatabilir miyim diye bana kesinlikle olmaz kimyasal demişti
esraa_20 buaklinerdenaldinnerden dip yapılmıyor onda değil mi direk paket atıyorlar yani benim kuaför arkadaşım yapıyor siz yinede bir sorun doktora ama instagramda kadın doğum doktorlarından gördüğümü hatırlıyorum öyle bir video
buaklinerdenaldinnerden Pirasalipuding ben komple boyatmıcam ombre yaptırıcam onda dipleri boyamıyorlar yine de sıkıntı olur mu acaba
yagmuratlas35 Aa ben bilmiyordum boyadım kırkım çıkınca boyadım birde hamilelik boyunca boyatmamistim ama çok beyazım var boyamam da lazım
buaklinerdenaldinnerden yagmuratlas35 boyamamak gerekiyormuş birde aşırı koktuğu için sanırım zarar veriyor diplerden vücudada geçiyor
eylm1 buaklinerdenaldinnerden hamilelikte de hem dip hemde komple boyadım şuanda da boyatıyorum Dr onayı ile. Bu konuda kanıtlanmış bi bulgu yok kimi dr sorun olmaz derken kimisi karşı çıkıyor size kalmış.
buaklinerdenaldinnerden eylm1 anladım canım ama ben beklicem bitmesini artık zaten kendi saç rengim oldu saçım hem daha güzel boyanır boyasız olduğu için
sudenaz0 Hamileliğimde 12 haftalıktan itibaren hep boyadım şuan emziriyorum ve yine boyadım bebeğim 4 aylık