tgcyi üstte yaptığınız yorumdan sizde demişsiniz zaten biz sizin yaptığınızı akşam yemeğinde yeriz ama siz çay saati olarak yapmışsınız diye?
Çay saatinde ne verilir ?
Kısır ,tatlı bunlar ee doğal olarak siz tatlı verin dedim bende yanlış birşey yok yorumumda