LezizeNine şöyle o kadar yakın arkadaşım ki kız kardeşim gibi toplu çok görüşüyoruz ben onlara çaya gelin dedim ama yemek gibi yani onlara kalsa bir tatlı çerez yeter bile..
Çiğ köfteyi elde yapacam
İçli köfte çiğ köfte bambaşka iki lezzet biri yöreme ait o yüzden yapacam çiğ köfteyi çayın yanına iyi gider diye düşündüm . Çaya diye adlandırdım ama inan hiçbirimiz tatlı sevmiyoruz yani 2-3 çeşit yapsam kimse yemez zjdksjfk🤣 yani onlar seviyor diye elmalı turta dedim beğendikleri birşey olsun yensin istedim. Veya süt helvası düşündüm güveçte fırında yapacam herkesin önüne bir tane bari yenir biter diye düşündüm ama muhabbetini birşry de olabilir bilemedim
Ekstra mısır ve çerezde koyacam