shay1905 ya bizim mallığımızdı😂 1 kereden bişey olmaz dedik adetime de 3-4 gün vardı korunmadık sadece 1 kere djsjdjs😂 sabah ertesi gün hapı almaya gittik emziriyosan içemezsin dedi nöbetçi eczacıydı 19 mayıstı hiç unutmam sjsjsjjssj bende forumu hiç bilmiyorum tabi o zamanlar meğerse emzirirken içilen de varmış neyse dedim zaten 3-4 gün var bişey olmaz ama oldu 😂😂😂😂