bizdejantikizlardik estağfurullah forumun amacı bilgi almak zaten 😊 şöyle bexseronun ilk dozunu teyzeme yaptırmıştım. Kendisi hemşire, 5-6 yıl da enjeksiyonda çalışmış. O dedi ki bu aşılar tehlikeli değil ama 3 gün sonra bile ağrısı başlayabilir haberin olsun dedi. 2.gün ağrı başladı, kolda hafif şişlik oldu yukarıya kaldıramadılar kollarını çocuklarım. Kıyafet giydirirken biraz dikkat etmem gerekti. Onun haricinde akşama doğru biraz ateş yaptı, burun akıntısı yaptı. Tek bir gün sürdü bu, kol ağrısı birkaç gün sürdü, sonra da geçti 😊 korkulacak bir ağrı olmadı anlayacağın