Myneymis Kızlar aşı karşıtı değilim yanlış anlamayın rota virüsü yaptırdım iki doz ama menenjit için hiç kimse bir şey söylemiyor çok karıştı kafam analık delilik ya
josephine_ Myneymis ben yaptırdım yan etkisi 1.5 gün sürdü geçti. menenjit hastalığı daha tehlikeli aşıdan ne olur ne olmaz yaptırdım
usenmedimyaptimbirvelet Myneymis ben yaptırdım 3 doz 1 doz kalmıştı onu yaptırmadım çünkü çok hastalanıyor her aşıdan sonra
sek_kahve Myneymis yaptırdım, biraz geç oldu ama maddiyattan dolayı. Okula başlamadan yaptırdım çok şükür
ozgecim Önümüzdeki ay hem A grubunu hem de B grubunu yaptırıcam. Her ebeveynin kendi kararı ama ben yaptırılmalı diye düşünüyorum tüm aşılar
bizdejantikizlardik sek_kahve Kaç yaşında yaptırdınız belli bir yaş sınırı var mı ? Bende menenjiti henüz yaptıramadım 15 aylık.
bilgehnm Myneymis ben iki dozunu da yaptırdım. 3. Ve 5. Aylarda 13. Ayda da tekrarı var. Kardeşim cocuğuna yaptırmamıştı. 2 yaşında yeğenim. Bu sene eşinin komutanı menenjit oldu ve bu hastalık yüzünden adam yatalak kaldı. Şimdi çocuklarına menenjit için aşı programı yapmaya çalışıyorlar. Durumun ciddiyetini siz anlayın.
lunalunuay bilgehnm çok korkunç ya yetişkinler için aşı olmuyor artık herhalde. Nerden kapmış ki adamcağız hastalığı
bilgehnm lunalunuay 50li yaşlara kadar yapılabiliyor sanırım. Nerden kaptığını da hiç bilmiyorum ama haftalarca uğraştılar iyileşsin diye olmadı 🤷♀️
lunalunuay Ben yaptırdım menenjitten çok korkarım çocukken bir arkadaşımda zeka geriliği vardı menenjit geçirdiği için olmuş. 6 aylık bebeğim iki tip aşıyı da yaptırdım. 13. ayında hatırlatma dozunu da yaptıracağım inşallah.
bendenbirtanedahayok Myneymis 7-9-21 bexsero 13. Ayda nimenrix şeklinde yaptıracağım beyin hasarı bırakabilen bi hastalık tedbir alınmalı
tatlisbirkiz bendenbirtanedahayok 7 ve 9 da sadece bexsero mu yaptıracaksınız nimenrix yok mu? Bebeğim 4 aylık çocuk doktorunun yaptığı aşı takvimini sağlık ocağı pek beğenmedi aynı sizinki gibi dediler o sebepten ayrıntısını sormak istedim size.
mooomm01 Myneymis ben daha yaptırmadım maddiyattan maalesef ki ama yaptıracağım çok önemli bir aşı basite alınacak bir virüs değil
yavruaslanlar Myneymis kızıma da yaptırdım oğluma da aşılarımız bitti bence yapılması gereken bir aşı🌸
D_deniz Myneymis hemşire ve eczacı arkadaşlar yaptırmış tanıdık var. Onlar yaptırdı ise bence gerekli.
asrinhatasi Myneymis genelde devlet doktorları bu konuda çok karışmıyor soranlara tavsiye edip takvim oluşturuyor. Kontrollere üniversite hastanesine götürüyorum. 18.ay kontrolünde de devlet özel tüm aşıları yaptırıyorum dedim. Doktor aman iyi olmuş burdaki vakaları görünce ben de aşıyı tavsiye ediyorum demişti.
sek_kahve bizdejantikizlardik belli bir yaş sınırı yok ama ne kadar erken o kadar iyi. Ben nimenrix’i 1.5 yaşındayken, bexsero’yu 4 yaşındayken yaptırdım