gizememre bu arada benim de ilk bebeğim ama bu yemek konusunu çok takmamak gerekiyor bence. Onu vermeyelim bunu vermeyelim onun zamanı var bunun vakti gelmedi vs vs gidince bebekler yemekten soğuyorlar ben kendi yemeklerimden de veriyorum eline ekmek de veriyorum dişini kaşısın diye. Daha iştahlı oluyor rahat davranınca. Naçizane tavsiyedir, sağlıklı büyüsün bebişler 🌸