yigitalpanne bende aynı şekilde sütüm çok azdı ikiz benimkiler emdikleri sürede süt arttırdı emmeyi bıraktılar sağımla verdim sonra sütüm biranda azaldı azaldı dediğim sabah sağım Max 90 gün içinde 30 cc veriyorum ama süt alırken hasta olmuyorlardı şimdi ayda bir antibiyotik kullanıyorlar verebildiğiniz kadar verin bağışıklık için aşılar ile kazanacaklar zamanla bağışıklığı dedi doktorumuz Allah evlatlarımıza sağlık versin 🌸 en güzel mama hipp bence ama ilk bebelac kullandım ulaşması daha kolaydı şartlardan dolayı küçük doğan bebeklerim ilk ayda normal gelişim gösteren bebekleri yakaladı çok şükür sonra sizin gibi sma ya geçtim memnun kalamadım kilo alımı da yavaşladı gaz da yaptı sık sık kustular hipp bize iyi geldi 🤍 hipp de 2 numara bulmakta zorlanıyoruz bu aralar ama eczacı da büyük paket getirmiyor bunu da not olarak eklemek istedim gerekmedikçe mama değişimi yapmayın ama çocuğu rahatsız ediyorsa da hemen değiştirsin kusurdu mu değiştir isal mi yaptı değiştirin inşallah faydalı olur 🤲