Ben hipp de sma da verdim açıkcası çok farkı yoktu. Sma daha kokusuz giibi geldi ama bebişler onu çok ayırt etmiyo zaten. Şimdi bir aptamil denedik ama çok kustu. Midesi gaz yaptı, ne zaman kucağımıza alsak sürekli ağızdan gaz çıkarıp kustu. Hipp içerken hiç böyle yapmadı ben de yeniden hipp kullanmaya başladım