Kızım 5 aylık iki gün önce roto ve menenhit aşılarını oldu A ve B grubu aşısını yaptırdık dr öyle önerdi bize ateşi en fazla 37 yi buldu ama aşırı huzursuz oldu durup durup ağlıyor calpol verdim hem aşıdan eve gelince hemde gece yatarken gece biraz düşmüştü ateşi daha iyiydi ama çok ağır geldi benim bebeğime zor geçirdik