Burcinblgl sinek yok canı yanmaz merak etmeyin kaşınıyormuş sadece ondan huzursuz oluyırlar ama ağrı olmaz belden de yapılıyor benim kızımın belinde alerjiden boşluk yoktu artık koldan yaptılar sadece tıtmak biraz zor oluyor o kadar
Burcinblgl sinek canım genelde 6 aydan sonra yapılıyor doğru demiş az daha bekle geçmezse yaptır bioderma atadoderm kullanabilirsin diyet yapabilirsin
cataladirenenzeytin cikolatakarma_ merhaba bebeğiniz şuan ne durumda geçti mi? Kızarıklıkları benim oğlumda olanlara çok benziyor :(
cikolatakarma_ cataladirenenzeytin şu an 20 aylık ve hiç yok 6.ayda sütüm kesildi emzirmeyi bıraktım neredeyse yarı yarıya geçti mama içiyordu sonra onuda bırakınca tamamen geçti galiba sütten olmuştu bizimki emin değilim ama büyüyünce geçiyor eşimde de varmış küçükken aynısı kremlerle vs idare etmiştik mecbur ☺️