cikolatakarma_
Benim bebeğim de 4 aylık sizin anlattığınız gibi.Yüzü sivilce gibi oldu kaşınıyordu kanatıyordu sürekli yüzünü.Gece boyu sürekli bakıyordum yüzü daha kötü olmasın diye.Denemediğim krem,şey kalmadı.Bioderma atoderm herkes iyi geldiğini söylüyor ama benim bebeğime iyi gelmedi daha da sulandı yüzü.Mustela kullandım o hafif kızarıklık olunca çok iyi geliyor ama baya kötüyse o bile fayda vermedi.Bepanthol sensiderm kullandım.Son çare doktorumun verdiği kortizonlu krem kullandım yüzü pamuk gibi oldı.2 gün sonra yine sivilcelendi.Yayıldı ve baya kötü oldu yine.Araştırırken instagramda bir çocuk doktoru hem anne bir bayanın önerdiği kreme denk geldim.Kendim de kremi içeriğini araştırdım denedim.Mamaaura isminde krem.Benim bebeğime gerçekten çok iyi geldi.Yüzü kötüydü yumuşacık yaptı ve rengi açılmaya başladı.İnanın ben de kaç defa buraya yazdım sordum herkese,cidden bebeğimin yüzünü öyle kötü gördükçe başkaları sürekli şunu da yaptın mı neden oldu vs.diye sorunca ağlayasım geliyordu. Yenilebilir doğal içerikli olduğu için de içim rahat ediyor.1 haftadır kullanıyorum.Kaşınmasına iyi gelmedi sanırım ama yüzü iyi eskiye nazaran.Kaşımasa komple bitecek gibi.Herkes her üründen memnun kalmaz alerji yapar vs.Ben memnun kaldım size de tavsiye ederim içeriğini yorumları araştırın bence.