ceylanay miniktarantula 2 kilo 590 gram demislerdi 3 kilo 145 gram doğdu her ultrason doğru olmuyor farklı sonuçlar veriyor bazilari
mutlumami miniktarantula tabiki düzenli sancı olmuyor onlar düzenli olursa sıkıntı benim 32. Haftada bile sancı çıkıyordu ama sizin tarif ettiğiniz gibi bi kasılma hissediyordum sadece aklınızda soru işareti kaldıysa bence doktorunuza nst çektirin bi de dinlenip bol su için
Aygul58 miniktarantula Tatlı birşeyler yiyip sol yanınıza yatın hareketlenmeyi en iyi o şekilde anlarsınız günlük 8/10 kez hissediyorsanız hareketlenme normal sayılıyor alanı büyüdükçe daraldığı için eskisi kadar çok hareketli olması beklenmiyor en iyi siz anlarsınız bir sorun hissediyorsanız doktorunuza danışın derim💐
twobabymom_ Benimkinde de gündüz hareket çok az ama akşam 8 ile 10 arasında icerde futbol oynuyor resmen 34+3 haftalikta benim
twobabymom_ Dinlenip tatlı bir şeyler yiyin ama bence nst çektirmek en doğrusu çocuk strese girebiliyormus ve toplanmasi sanciymis bende 2.hamileligimde öğrendim kızımda hiç olmamıştı