Cennetmahallesipembe Çüş artık ben ne izledim şok oluyorum şu an yani gerçekten ben bazen akıl yetemiyorum diyorum ya hani bir anne nasıl evladına kötü davranabilir nasıl kötü olabilir Ya annelere merhametli dıyorux bırde ya gerçekten her anne insan değil anne demeyi bile utanıyorum nasıl bir devirdeyiz ya evladımın tırnağını yanlışlıkla tırnak makasıyla acıttı kanadı bir gün boyunca o tırnağa bakıp bakıp ağladım eşimi aradım doktora gidelim diye oysaki ufacık bir kesik nasıl içim parçalandı nasıl evladımdan özür diliyorum nasıl ağladım sonra ertesi gün tırnağa hafif kızardı ve etrafında ufak bir sarılık oldu içi iltihap tuttu krem verdiler o kremi sürdüm sabaha kadar başında bekledim ki alerji yapar mı yapmaz mı diye o kadın nasıl ilaç içiriyor evladına ya ben sabaha kadar alerji için başında bekledim bir krem için ya ya evlat bu nasıl hafif alıyorlar o çocuğu dünyaya getirmek taşımak ya Allah belasını versin mübarek ezan okuyor ya inşallah Bu dünyada azap Çekmeden Rabbim canını almaz öyle vicdanen falan demiyorum ha vücudu paramparça olsun canı yansın ya Allah’ım ya dilimde beddua var evladım kucağımda beddua atmak da istemiyorum kimseye Allah’ım Allah’ım bu kadını yaşattı kimsenin canını alma evladına kim ne yapıyorsa aynısını sen de ona nasip et günah ya