Themom_ 3 buçuk yaşında ki oğluma, 1 ay olmadı daha yaptıralı sağlık ocağında. Çocuk doktoruna planlamasını yaptır sen aşıları al yaparım ben demişti ilk sorduğumda da. Yani yasak diye bir durum yok,bazıları sorumluluk almak istemiyor sadece devlet aşı takviminde olmayan aşılar için.