Merhabalar. Bebegim 5 aylik oldu bu ay devlet asisi olmadigi icin menenjit yaptirmayi dusunuyoruz fakat saglik ocagimiz ozel asilari yapmiyor. Devlet hastanesinde aylik muayenede doktora sorduk ama onlar da yapmadigini soyledi. Özelde yaptirabilirmisiz sadece. Siz nerelerde yaptirdiniz, ucreti nasildi bana fikir verebilir misiniz 🙏🏻👉🏻👈🏻