papatya_18 Ben kızımda 10 aylıkken fark ettim hep meme reddi vardı rahat ememiyordu doktora gittik bizi KBB ye yönlendirdi randevu verdi. Uyuşturup kestiler bana kalsa belki kestirmezdim ama ilerde üst dişileri ayrık çıkar ve bazı harfleri söyleyemez demişti doktorumuz. Üst dişler çıkmadan aldırabilirsiniz çıkınca alınması daha zor acılı olur 4 saat sonra normale döndük emme yemek olsun aklınızda soru varsa alabilirim Şuan 3 yaşında kızım üst dişleri ayrık değil konuşması falan iyi iyiki aldırmışım erkenden büyüdükçe zorlaşırdı anlıyorlar çünkü