CocukluKadinManifestosu Tekrardan doktora gittiniz mi acaba yada adet oldunuz mu? Bende en son ocak 11 yada 15 gibi olmuştum ve hala olmadım iki kere test yaptım negatif çıktı, bugün tekrardan yaptım cok silik bir cizgi cıktı dikkatli bakınca anlaşılıyor, bi yandan da gitmeye korkuyorum nedense