eylm1 benim bebeğim 9 aylık. Doğduğundan beri bebek odasında birlikte yatıyorduk. Ben yatağında yattım, bebeğim beşiğinde. Benim gece çıt sesimden uyanıyordu. O yüzden ben kendi odama geçtim yaklaşık 1,5 ay önce. Geceleri kamera açık oluyor hep. En ufacık ses çıkarsa uyanıyorum hemen. Bana git gel zahmeti oluyor ama en azından kendim daha rahat uyuyorum. Önceden kıpırdamadan uyumaya çalışıyordum uyanacak diye :)