odayı ne zaman ayırdınız? 12 buçuk aylık bebeğim gece beslenmesini yeni kestim hala saat başı kalkıyor ama zamanla alışır diye düşünüyorum. Evimiz kira diye çocuk odası yapmamıştım ama yapmayı düşünüyorum sanki bu ara. Yaza odasını ayırmayı düşünüyorum. Çevrem gerek yok zaten kira yanında yatır bi kaç yıl diyor ama kafam karışıyor. Sizlerde durum ne ?