ymom merhaba hemen doktora gitmelisiniz. 1 hafta önce arkadaşımın oğlu düştü. Ağlamadı bir belirti yok diye doktora gitmemişler. 2 3 gün sonra kafasında şişlik olduğunu fark edip doktora gidiyorlar. Ve doktor aynen şunu dedi çocupnuz beyin kanaması geçirmiş ne sevap işlediniz çocuğunuz yaşıyor. Örneğim evet kötü ama rica ederim bir görünün. 🙏