metemom_ her günümüz farklı. Nir gece güzel uyuyor bir gece kıpır kıpır. Bu gece mesela saat başı döndü durdu uyanmıyor ama bi oraya bi buraya dalamıyor bi beni emiyor bi arkasını dönüyor bi ara ağladı sonra kendi uyudu. Zaten 6 da da ezanla uyandık. Bazen de 1 kere sızlanıp uyuyor sonra emmek için bi kıpırdanıp uyuyor. Her gece de aynı uyutuyorum ama her gecemiz farklı geçiyor. Benim oğlum da 6.5 aylık