batukaya olabildğince uzun emzirin çünkü ön sütü içip asıl yağlı proteinli sütü içmiyorsa kilo alamayabilir.. arkadaşımında başına geldi gebe okuluna yönlendirlmişti.. sizde sağımla destekleyebilirsiniz tabi biberon kullanmayın alışınca sizi bırakır bu sefer 🥰