Benim de sütüm doyurmuyor. Nerden anladın derseniz sağdığım zaman yağı az oluyor ve çişli bez sayısı hemen azalıyo. Bezini saatlerce kalmasına rağmen temiz aldığım çoktur. Sütüm var aslında göğüslerim dolu, her emdiğinde de süt hep geliyor. Zaten hastaneden çıkar çıkmaz da sarılık oldu o günden beri de mama kullanıyorum. Hem anne sütü hem mama veriyorum. Beni 15dk emdiği de oluyor 1 saat emdiği de oluyor. Anne sütü alıyor en azından, mama ile de doyuyor. Şimdi ek gıda dönemindeyiz zaten o yüzden biraz daha rahat ettim şimdilik.