Canım kızlar öncelikle her çocuk farklı o yüzden neden benimki geç öğrendi veya öğrenemedi canınızı asla sıkmayın bu kıyaslanacak bir şey değil,benim oğlumda tam 2 yaşını bir hafta geçmişti başladım çişini öğrendi ama kakasından çok korkuyordu kaka yapmak istemiyordu yanlışlıkla kakası düşünce poposunu kapatıp ağlayarak kakasından kaçıyordu korkuyordu kakasını daha geç öğrendi öncelikle onunla bol bol konuştum tuvalette bolca zaman geçirdik oyun oynadık tuvalet eğitimi ile ilgili şarkılar söyledik tuvaletini her yaptığında tuvaletin kapısına bir sticker yapıştırdık en sonunda kitap okumayı sevdiği için saniye bencik in kakaloji kitabını aldım o kitaptan sonra alıştı artık kakanın nerden gelip nereye gittiğini anlatan bir kitap öyle okuya okuya kafasında oturdu ve artık yapmaya başladı tabiki bu bir süreç bu süreçte asla ona kızmadım sesimi yükseltmedim of demedim çünkü bu dönem çok önemli bebeğinizin ilerdeki kişiliği tuvalet döneminden geçiyor bu yüzden bebeğinizin hazır olması kadar sizin hazır olmanızda çok önemli,hepinize kolaylıklae diliyorum💐